Online Booking

Værelsespriser / Room rates / Zimmerpreise

DK – Vi kan give den bedste pris, hvis I skriver en mail på: info@Room4u.dk

UK – We can give you the best price if you write an email at info@Room4u.dk

DE – Wir können Ihnen den besten Preis geben, wenn Sie eine E-Mail schreiben an info@Room4u.dk

If you already booked through Booking.comHotels.com or any other booking site, it might still be possible to make a cheaper reservation directly with us.

Se aktuelle priser herunder / See prices below / Unsere Preise finden Sie unten:

Hestkær Family Rooms

Hestkær Family Rooms Summer Camp

Vangsbo B&B Holidays

 

Hestkær Family Rooms:

Se værelserne her / Have a look at the Rooms here / Sehen Sie sich die hier Zimmer:

Værelser-Rooms-Zimmers

 

Morgenmad / Breakfast / frühstück 

TRYK HER – PRESS HERE – HIER PRESSEN

 

Sengetøj og håndklæder / Bedding and towels / Bettwäsche und Handtücher

DK – En pakke med sengetøj, lagen og 1 håndklæde – DKK 50,-

UK – A package with linens, sheets and 1 towel – DKK 50,-

DE – Ein Paket mit Bettwäsche, Laken und 1 Handtuch – DKK 50,-

 

Ekstra personer / Additional people / Weitere Personen

Price: DKK 50,-

Afbestilling & ændring / Cancellation & Change 

DK – Har man lavet en standard booking, kan den frit afbestilles / ændres indtil 7 dage før opholdet. Foretages afbestilling eller ændring indenfor 7 dage før opholdet, vil den samlede pris for opholdet bliver opkrævet og kan ikke refunderes.

Har man lavet en forudbetalt/ikke refunderbar booking, vil det ikke være muligt at få refunderet sin betaling.

Bliver man forhindret i at benytte opholdet, som enten er forudbetalt eller er indenfor 7 dage,  grundet sygdom eller lignende, henvises man til sin afbestillingsforsikring, som ofte vil dække udgifterne.

Læs alle betingelser her: Betingelser

 

UK – If you have made a standard booking, it can be freely canceled / changed until 7 days before your stay. If canceled or modified within 7 days of stay, the total price of the stay will be charged and is non-refundable.

If you have made a prepaid / non refundable booking, it will not be possible to refund your payment.

If you are prevented from using the stay, either prepaid or within 7 days due to illness or the like, you will be referred to the cancellation insurance which should cover the expenses.

See all hotel policies here: Policy